Monday 6 June 2011

Kenali Saya... Fahami Saya. Semudah ABC

Nur Amalina Bte Roslee
1 Dec 1992
Indonesia + Thailand + Malay
Pulau Pinang
Malay,English,Korean,Banjar (Indonesia) 
Grey,Black,White
Addicted with Photography

Habit
Geget kuku..geget bibir.. jalan menunduk
Berjalan2...Berangan

Kebencian
Ular >.< meskipun ular mainan
Orang yg membazir air.. *PANTANG >.<
Kawan depan baek belakang kutuk sakan. *kutip dosa
Pulau kawan *itu bukan saya
CAKAP BESAR *MELUAT 
Bajet GOOD-GOOD
GEDIKS..

PELAHAP
Sea food
TomYam
Gulai batang pisang >.<
ikan keli masak sambal
masak sweet sour
COOL BLOG
Starbucks
Teh O Ais
Nescafe

Aktiviti waktu tersia-sia
Baca novel smbil habeskan stok2 tisu yg ada
tgk cerita korea...>.<
MCEJ B GEMOK SAYA :)
tidur sambil dgr MP3

Benda wajib yg kena ada dlm handbag
Ncet nokia 6300
bedak compact
eye liner + mascara
kunci rumah + bilik
Tisu
casing contact lens
purse
pin tudung spare

Benda comel yg di sukai
Teddy Bear
Lollipop
my RIBON
My hand bag
 DIARY
Bantal LOVE saya

Perangai saya yg tak serupa orang
Suka duduk sorang2
cubit pp my B
makan tak pikir org dah
loyar buruk >.<
cepat nanges
sangat SAYANGkan KAWAN2

SAYA TAK PANDAI NK BUAT ORANG SUKA SAYA tapi... SAYA SUKA KALAU ORANG SUKA SAYA...
kenali saya... dekati saya
SAYA PASTI AKAN JADI KAWAN YG BAEK ^^
I LOVE YOU 
  

  
  
  
    
  
 

0 flying kiss buat Neena:

Post a Comment

Assalammualaikum.. terima kasih sudi membaca
Tinggal kan komen anda...
Lot Of Love. NeenaLee