Monday 27 June 2011

Saya dah tak boleh menangis!!!

Sesungguhnya ujian tu datang dalam mcm2 bentuk...
termasuk kematian,kekayaan,kemiskinan,dan kesihatan...
ya betul tak semua manusia sempurna...
tapi entahlah.. kadang2 asa mcam tak boleh terima ja
tapi sebagai umat Islam iman kena kuat...
semoga Iman saya masih ada

sudahlah diriku macam nie...
hati pula seolah2 dah hilang...
dah berhari2 tak menangis...
paksa la jugak mata nie tapi tak boleh jugak..
nk rasa happy sangat pun tak boleh sebab lepas tu mood tros hilang
Ya,Allah kenapa ujian yang mcm ni di turun ke atas aku...

mungkin aku pernah berdoa supaya perasaan aku hilang...
tapi aku cuma mahu kesedihan aku yang hilang bukan termasuk gembira,marah..
Ya,Allah aku terima ketentuan ini. aku bersyukur kerana masih bernyawa...
Alhamdulillah...

kehilangan cinta juga aku rasakan...
kekuatan aku makin kurang tapi aku terus bertahan sampai saat ini
aku tetap tersenyum melihat orang2 di sekeliling ku bahagia bersama pasangan mereka
di saat aku hilang arah ini,boleh la aku tumpukan pada pelajaran aku
fokus!!!


1 comment:

Assalammualaikum.. terima kasih sudi membaca
Tinggal kan komen anda...
Lot Of Love. NeenaLee