Monday 23 May 2011

Make Up Itu Hobi saya

Tiada hari saya tanpa make up...
sebab ini hobi saya... kadang2 saya boleh habes kan masa sy smpai sehari semata2 untuk make up.. TAPI SOLAT TAK LUPA. sebab itu kan kewajipan kita sebagai umat islam..
ok.. antara make up yg saya guna

ok.. ni foundation yg nena gunakan seriously mmg superb

seeloknya guna sponge untuk ratakan foundation. atau pun guna jari..
tekap2 smpai rata. ^^


ok lepas pakai foundation nena guna loose powder. biasalah M.A.C yg paling ok la bg nena


lepas pakai loose powder nena ratakan guna compact powder. ni nena guna silkywhite 2 way cake.
ok. silkywhite ni murah actually and utk remaja mmg sesuai sgt2..


lepas tu nena guna la eye shadow. ini dari M.A.C..
actually nie mahal gila.. hehe. tapi untuk yg minat takda hal la...


then nena akan letak eye liner.. nena selesa guna yg nie dari guna pencil eyeliner
nena suka guna brush sendiri tapi takla beli yg set mcm kat atas nie.
berdarah ouh nk beli semua.. tak makan la cek...

last sekali nena mesti pakai mascara... tapi nena suka pakai maybeline
sebabnya ada yg senang untuk cuci guna air suam.. so boleh la nk solat kan. ^^


Ok.. nie jela yg nena boleh share dgn semua... tak susah untuk cantek.. ok. for the last nena letakkan video DOLL LOOK. ni febret nena... :)





0 flying kiss buat Neena:

Post a Comment

Assalammualaikum.. terima kasih sudi membaca
Tinggal kan komen anda...
Lot Of Love. NeenaLee