Wednesday 18 January 2012

aku dah CUBA!

aku dah cuba yang terbaik buat dia.. aku dah cuba menjadi seorang kekasih yang sangat2 setia... aku sendiri cuba ubah diri aku untuk menjadi seorang kekasih pujaan dia.. tapi kenapa semuanya menjadi makin sukar bila hubungan ini makin lama. aku cuba menjadi kekasih yg memahami. tapi semuanya makin susah untuk di fahami. aku sabar dgn kerenahnya, kemarahannya aku hadapi dgn tenang. kata2 nya aku turuti. larangannya aku jauhi. dia amat aku hormati.dan aku paham ego dia sebagai lelaki yg tak mahu kalah..tapi entah kenapa semua menjadi salahku... kepercayaan nya sgt tipis buat diriku.. hinggakan aku rasa sngat tak bernilai dimatanya.. SAYANG... BOLEHKU TAHU APA SALAH KU? maaf kalau kasih sayangku tak sekuat mana.. pengorbanan ku tak setara mana. tapi ku ikhlas.. bah kan hati ku tak pernah berbelah bagi buatmu.. MAAF KALAU AKU TAK SEMPURNA MENCINTAI MU..

1 comment:

Assalammualaikum.. terima kasih sudi membaca
Tinggal kan komen anda...
Lot Of Love. NeenaLee